Bravofly.pl – czy warto skorzystać?

Strona bravofly.pl
Strona bravofly.pl

Bravofly jest serwisem, który umożliwia swoim klientom za ich pośrednictwem rezerwację biletów lotniczych oraz noclegów w hotelu. Portal jest własnością grupy Bravofly S.A., która swoją siedzibę ma w Chiasso. Firma swoją działalność prowadzi od siedmiu lat.

Na dzień dzisiejszy ma internetowe biura podróży w jedenastu językach min. w angielski, niemieckim, francuskim, czy włoskim. Biuro ma w swojej bazie oferty ponad czterystu przewoźników zarówno tradycyjnych, jak i tanich linii lotniczych np. Swiss, Austrain Airlines, Air Berlin, Lufthansa, Wizzair, Air Baltic, British Airways, Air France i inne.

Bravofly ma dla swoich klientów zarówno przewozy krajowe, jak i międzynarodowe. Procedura rezerwacji biletu lotniczego wygląda podobnie, jak na innych tego typu serwisach, czyli najpierw trzeba wpisać w wyszukiwarkę swoje warunki dotyczące lotu, czyli miasto i lotnisko wylotu i przylotu, datę, czy to ma być lot w jedną czy obie strony, dla ilu osób szuka się lotu, czy będą dzieci w wieku do 12 lub niemowlęta lat itd.

Następnie wyszukiwarka przedstawia propozycje, które spełniają oczekiwania klienta, z których należy wybrać jedną opcję. Kolejny etap to wpisanie swoich danych do formularza i zapłacenie za bilet. W przypadku rezerwacji noclegu hotelu procedura rezerwacji wygląda podobnie. Też trzeba skorzystać z wyszukiwarki. Serwis ma w swojej bazie oferty za równo hoteli w Polsce, jak i na całym świecie.

Bravofly.pl - opinie użytkowników:

    • Czasami mają fajne promocje, tylko trzeba uwaznie śledzic oferty;p ja dwa razy kupowałam bilety na promocji, tak to nie kupuje bo troche jednak kosztują

      Odpowiedz
  1. Ostatnio tam rezerwowałam bilety i jak dla mnie wielki plus za to, ze w końcu jest miejsce, gdzie można się łatwo połapać. Inne portale tego typu są tragiczne często pod tym względem…

    Odpowiedz
  2. bilety nie zawsze tanie, trzeba polować, ale można często coś znaleźć fajnego, ostatnio z matką często latam na wyspy do ojca, który tam pracuje i nawet się opłaca.

    Odpowiedz
  3. Ludzie!!! jak tam bilet przebukować, proszę o pooc!!!!! pilne jak cholera

    Odpowiedz
  4. a jak dzialaja w 2014 roku? wszystko okej??

    Odpowiedz
  5. dużo linii lotniczych, łatwe rezerwowanie biletu, może trochę gorzej z tymi tanimi lotami bo trzeba się naszukać, ale tak to jest ok.

    Odpowiedz
  6. nawet nawet, dwa razy leciałem i dwa razy byłem zadowolony, wiec mysle ze można polecic

    Odpowiedz
  7. Nie jestem zadowolona. W sobotę wieczorem zakupiłam bilety w cenie 600 zł. Natomiast w niedzielę rano zadzwoniła niezbyt wyraźnie mówiąca pani z oddziału we Włoszech, że niestety cena nieaktualna i musimy dopłacić 8 EUR. Niestety w emailu, który wkrótce otrzymaliśmy widniało około 300 zł. Oczywiście nie wybrałabym tych biletów gdybym wiedziała, że będą o połowę droższe. Było wiele innych biletów do wyboru. Nie polecam.

    Odpowiedz
  8. Skandaliczna obsługa klienta. Na stronie www brak możliwości kontaktu e-mailowego, czyli brak możliwości zgłoszenia skargi czy reklamacji. Konsultantka telefoniczna zgłasza się bąkliwym „halo” po kilkunastu sekundach ciszy w słuchawce. Na moją uwagę na ten temat odpowiada żebym „rozmawiał milej” (!) Na żądanie przedstawienia się łaskawie podaje imię. Nazwisko musiałem wydusić z niej kolejnymi pytaniami. Na pytania o zmianę harmonogramu lotu odpowiada sformułowaniami typu na pewno, raczej tak, bez powołania się na regulamin linii.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz