Wezyr Holidays (Coral Travel) – czy warto się wybrać z nimi na wczasy?
Wezyr holidays (Coral Travel) – touroperator, który jest częścią międzynarodowego koncernu OTI Holding będącego w czołówce sektora turystyki na świecie.
Koncern ten sukcesywnie rozwija się od 1993 roku i obecnie łączy firmy z siedmiu krajów (touroperatorów, biura agencyjne, firmy ochroniarskie, sieć hoteli, a także linie lotnicze). Marka w Polsce w branży turystycznej działa od ponad 15 lat i powstał poprzez scalenie (w 2014 r.) dwóch marek Grupy OTI: Wezyr Holidays oraz Coral Travel, by wspólnie stworzyć bogatą i zróżnicowaną ofertę produktową (kierunki europejskie oraz egzotyczne i luksusowe).
Z propozycjami tego touroperatora można zapoznać się na oficjalnej stronie internetowej (www.wezyrholidays.pl), a także w licznych salonach firmowych, biurach podróży oraz agencjach w całej Polsce.
Kto wie gdzie w Opolu ich znajde???
Na stronie www znajdziesz wszystkie adresy – w Opolu pewnie poza salonem jest masa biur podróży, w których także wykupisz coś z ich oferty.
Hej! Jeszcze nie miała urlopu, ale chyba pora na trochę wolnego, a w związku z tym, że planów to nie mamy (chcę jechać z narzeczonym) , to wpadłam na to, by cos fajnego znaleźć last minute. Wezyr ma dużo naprawdę tanich wyjazdów do Turcji… No ale jednak mam obawy… Myślicie, ze to bezpieczne…?
nie po terazniejszych wydarzeniach…..
Właśnie wróciliśmy i polecam całym sercem To niesamowity kraj a mieszkańcy są bardzo mili i uczyni. Swoją drogą Coral Travel jest super czuliśmy się,, zaopiekowani,, przez to biuro przez cały czas trwania wypoczynku. Polecam
Mim zdaniem niektórzy trochę przesadzają z tym strachem. Fakt, że trochę się działo, no ale bez przesady, a teraz zresztą kładzie się o wiele większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa.
Ja to jednak wzielabym cos np. z Bułgarii, widziałaś oferty? Też jest dużo ciekawych lastów.
Tyle, że w Bułgarii byłam 😛 Więc chciałabym pojechać, gdzieć, gdzie jeszcze nie byłam…
Grecja dla mnie rządzi w tym roku – ceny spadły nieźle, bo przez ten problem z uchodźcami nikt nie chce tam jechać 😛 A słońce praży jak zawsze 😛
Zauważcie, że w tym sezonie masa Polaków wybrała polskie morze – nie dość, że tłum większy niż zwykle, to jeszcze pogoda…
Ja nigdy nie korzystałam z usług touroperatorów – zawsze sami sobie organizowaliśmy wyjazdy i wychodziło taniej. No ale od kiedy nasza rodzina się nieco powiększyła, to nie mam ani czasu ani ochoty na myślenie o wszystkim i organizowanie – no i pora chyba cos wybrać z gotowej oferty i mieć spokój. Myslicie, że wczasy rodzinne tez jakieś fajne znajde?
Ja sobie już nie wyobrażam wakacji z rodziną na własną rękę 😛 Chyba bym już dostała na leb 😀 Tak to w hotelu jest zawsze jakaś animatorka czy animator, często zajęcia dla dzieciaków i w końcu z męzem mamy chwilę samotności tylko dla siebie 😀 Kocham wakacje ;P
Czy oni dbają o standard hoteli? Słyszałem różne zdania na temat zorganizowanych wyjazdów (do Grecji np.) – hotel niby ma być piękny a na miejscu syf.
Myślę, że takie sytuacje są normach w tych mini agencjach, które wabią klientów bardzo niskimi cenami – no i biora się też z tego, ze ludzie nie czytają umów i tylko „im się wydaje”, ze hotel niby miał być z basenem, no a w umowie jak byk, ze tylko z umywalką ;PPPP haha XD
Egzotyczne wyjazdy brzmią kusząco… Kuba czy Dominikana?
Ja nigdy nie byłam na Kubie, ale na Dominikanie jest bosko 🙂
Ja jestem zakochany w Tajlandii, po prostu raj na ziemi – już wiem, gdzie chcę się przenieść, jak będę na emeryturze 😛 Wszystkim polecam taki wyjazd – warto wykorzystać cały urlop w pracy – tam jest po prostu BAJKA.
Cześć! Nie długo lecimy z nimi do Egiptu, tylko trochę martwię się o swój żołądek… Macie jakieś rady? Czego nie jeść? Co robić, by uniknąć klątwy?
Z hotelowego jedzenia raczej nie powinnaś się jej nabawić, ale pamiętaj, żeby uważać z wodą z kranu – ja nawet do mycia zębów używam tej butelkowanej – co prawda nigdy nie miałem problemów tego rodzaju, no ale jednak nie chcę spędzić połowy wyjazdu w toalecie ; )….
Czy w hotelach za granicą jest ktoś kto mówi po polsku?
Zawsze w hotelu jest rezydent, który mówi. Także nie ma co się bać – dogadasz się wszędzie – zawsze dobre firmy o to dbają, w końcu nie każdy zna języki obce i zresztą zawsze łatwiej i przyjemniej jest pogadać w języku ojczystym. Przynajmniej nie ma stresujących sytuacji i jakiś nieporozumień wynikających z niezrozumienia…
Niestety nie zawsze przekonaliśmy się na własnej skórze pojawił się na 1 spotkaniu aby wszystko wytłumaczyć i tyle był pod telefonem 80 km od nas
Hejoooo ja też na wakacje 😀 Jupii! Tylko ja nie wiem w co się spakować ☹ wie ktoś ile mogę zabrać no i czy waliza czy plecak???]
To już zależy gdzie się wybierasz – dopytaj w wezyrze, wszystko ci powiedzą, powinnaś tez wcześniej dostać całe info. Zazwyczaj są to normalne standardowe wymogi linii lotniczych czyli np. bagaż rejestrowany 23 kg a do tego mały bagaż podręczny, który zabierasz ze sobą na pokład samolotu.
Czy walizka czy plecach, to już zależy od tego z czym ci wygodniej. Ważne jest tylko to, by nie przekroczyć limitu wagowego bagażu.
Witam 2 tygodnie temu wróciłam z wczasów zorganizowanych przez to Biuro klapa kompletna wczasy zarezerwowane w luty wpłata całej kwoty przed terminem a na miejscu okazuje się że wczasy wykupione dla 3 osób a pokój dostaje dla 2 zdziwienie że interweniuje w dziecko 17 lat spędza noc na podłodze. Recepcjonista w końcu raczył sprawdzić w jakim pokoju nas umieścili dostawali łóżko i tylne.Poinformował biuro o zaistniałej sytuacji ale nikt się nie zainteresował. Składając zamówienie prosiłam o wystawienie faktury cisza
.
Polecielismy we czwórkę do Egiptu.Na umowie powrót identyczny.Dzień przed wylotem z Egiptu okazuje się że syn ma inny lot i o innej godzinie.Zaczęliśmy interweniować.Zmarnowany cały dzień na wyjaśnienieniach i kontaktach ze wszystkimi którzy zdawało się będą kompetentni.Dopiero wpis na FB przyniósł rezultaty.Polecielismy spowrotem wszyscy razem tak jak było w umowie.Po zajęciu miejsca w samolocie airCairo okazało się że 15 miejsc jest pustych.I po co było te całe zamieszanie nikt naprawdę nie wie.
Chciałam serdecznie podziękować pracownikom biura Wezyr za pomoc i wsparcie jakie mi i mężowi okazano podczas pobytu w Egipcie . Rezydent Hajsam i pani Agnieszka Ploszaj robili wszystko, aby pomóc nam w trudnej sytuacji , czego nie mogę powiedzieć o naszej ambasadzie i jej konsulu. Jeszcze raz dziękujemy i polecamy usługi tego biura, z którym można czuć się bezpiecznie!
Właśnie wróciliśmy z Turcji z Coral Travel. Bodrum. Hotel Goldel Age – elegancki i okazały, czego nie można powiedzieć o pokojach oferowanych przez biuro. Byliśmy wieloosobową grupą i po dwóch dniach walki w recepcji, także z pomocą rezydentki – trzy pokoje zostały wymienione. W tym jeden walący stęchlizną z grzybem na ścianie – posiadamy zdjęcia dla niedowiarków. My mieliśmy nieco lepiej niż znajomi. Po za widokiem z balkonu na magazyn beczek po piwie, które to były przetaczane w nocy i rano, zarywającym się sufitem w łazience – wszystko inne ok. Są zdjęcia i jak byłem na all inclusive po raz piąty a w Turcji po raz drugi – za takie pieniądze (7 200pln)za trzy osoby/tydzień – takiej ŻENADY nie widziałem. Rezydentka w dzień wyjazdu pozostawiła nas (jak i innych rodaków korzystających z Coral Travel) bez JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI o opóźnieniach. Po prostu przez kilka godzin nikt po nas nie przyjechał a o opóźńieniu dowiedzieliśmy się dopiero z infolini. Wtedy to w recepcji została przekreślona godzina odjazdu z 10.45 na 15.00 . Potem na 17.00, o czym to dowiedzieliśmy się od rezydentki innej grupy, której udało się czegoś dowiedzieć i poinformować nas o tym. Dziękujemy tej pani, bo niestety nasza rezydentka nie znalazła czasu dla nas. W rezultacie na lotnisku znaleźliśmy się po 18-tej a lot zamiast planowanej 14.25 odbyliśmy o 1.00 w nocy. Przesunięcie lotów to oczywiście zazwyczaj siła wyższa ale brak kontaktu z rezydentką i brak informacji w dniu wyjazdu wraz z jakością oferowanych nam pokoi nie pozwala widzieć biura podróży Coral Travel w pozytywnym świetle. CORAZ DROŻEJ I CORAZ GORZEJ – tak widzę politykę tego biura. Pozostaje mi się tylko cieszyć, że udało się nam wszystkim po ponad dziewięciu godzinach opóźnienia dotrzeć do domu.
Witam.
Byłem z narzeczona w Grecji Hotel Hellinis w Lipcu 2018
Po przełożeniu lotu na wcześniejszy dotarliśmy na miejsce o godzinie 4 nad ranem.
Znaleźć Rezydenta na lotnisku graniczy z cudem, żadnych tabliczek koszulek ( jak inne biura podróży ) czego kolwiek związanego z naszym pobytem.
Dopiero Pani z biura Tui powiedziała gdzie możemy znaleźć naszego rezydenta a tak chyba być nie powinno ze chowa sie w jakiejś budce w srodku lotniska bez jakiego kolwiek oznaczenia.
Po przekazaniu nam koperty z numerem autokaru kazała udać sie na parking i sobie poszukać odpowiedniego.
Po dotarciu do Hotelu czekaliśmy około 10 godzin na pokoj w holu hotelu ( nie udostępniono nam pomieszczenia na bagaże ).
Wiem ze doba hotelowa rozpoczyna sie zgodnie z umowa od godziny 14 ale po pierwsze nie potrzebnie zmieniono nam godzine lotu z 3 na 1.
Po drugie nie było gdzie zostawić bagaży czy sie odświeżyć by iść na basen czy choćby przebrać.
Po trzecie czekanie w holu hotelowym przez 10 godzin to jakaś kpina. Rozumiem dwie trzy godziny nawet pięć ale nie 10 i spanie na kanapach…
Wracając jednak do rezydenta który pojawił sie dzień pożniej w celu „spotkania” Pani sprzedała tylko wycieczki i mimo naszych skarg nic z nimi nie zrobiła. Powiedziała żeby dzwonić bezpośrednio do biura i ze to nie od niej zależy.
Na wykupionych przez nas wycieczkach rezydenta oczywiście z nami nie było zostawaliśmy odwiezieni do portu i pozostawiani sami sobie…
Wycieczki nie były warte swojej ceny 0 organizacji tłok na statkach i 0 przyjemności.
Podczas powrotu rezydentka czekała przed lotniskiem powiedziała nam ” dzień dobry zaraz do was przyjdę idźcie w lewo” I Tyle Panią widzieliśmy 0 jakiej kolwiek pomocy ( wiele ludzi nie znało angielskiego wcale) Tym czasem Panie z ITaki czy z TUi potrafily sie zaopiekować swoimi podopiecznymi a nawet tłumaczyć przy odprawach i być z nimi aż do przejścia przed bramki.
Ogólnie jestem zawiedziony opieką i organizacją..
Więcej nie skorzystam z tego biura podróży.
Witam.
Tegoroczne wakacje spędziliśmy w Tunezji. Hotel ładny,czysty dla niewymagających. Obsługa bardzo miła i uczynna czego nie można powiedzieć o rezydencie niejaki pan Azis który miał się pojawić następnego dnia o umówionej godzinie (taką otrzymaliśmy informację).
Niestety do końca zakwaterowania a było to 14-e dni nie zdołałam poznać w/w rezydenta ani żaden uczestnik turnusu. Wycieczki zmuszeni byliśmy ryzykując wykupić od Tunezyjczyka chodzącego i zbierającego pieniążki oraz zapisy. Całe szczęście że wykupiona wycieczka była udana i przedpłata nie przepadła. O wyjeździe a konkretnie o autobusie który miał nas zabrać z hotelu też dowiedzieliśmy się dopiero po telefonie pod nr awaryjny który nam podano przy zakwaterowaniu.
Co do pobytu nie mam zastrzeżeń ale co do opieki „rezydenta” – jeśli w ogóle jakiś był to bardzo duże. Niestety biuro nie stanęło na wysokości zadania i mimo że jestem stałą klientką tego biura zastanawiam się nad rezygnacją z ich usług.
czy ktos moze mi powie jak długo sie czeka na wystawienie faktury za pobyt na wczasach z CORAL TRAVEL ???
wakacje w hotelu primasol hane famili rewelacyjne bylismy od23.05 do 05.06 opsługa super hotel wspaniały bylismy z córką niepełnosprawną na wózku wszysto super przystosowane podjazd na plazy do morza długi niema do czego sie przyczepic polecam bozena
Uważajcie ! CORAL TRAVEL nastawiony tylko na sprzedaż. Coś pójdzie nie tak – żadnych zwrotów żadnych reklamacyj.
NIE KUPUJCIE TESTY NA COVID u Coral Travel.
Ja zapłaciłem podwójnie, ponieważ przysłali kody do testów za ok półtory doby przed wyjazdem a powinni byli za 96 godzin, Przy zgłoszenii o zwrot powiedzieli że wysłali za 96g (bezczelne kłamstwo).