Travelist – warto skorzystać?

travelist

Travelist – warto skorzystać?
5 (100%) 1 vote
Travelist to portal internetowy zbierający i prezentujący na stronie oferty wypoczynkowe z hoteli. Strona tworzy klub użytkowników. Aby korzystać z ofert należy dokonać bezpłatnej rejestracji na stronie. Ja twierdzą właściciele firmy dzięki stworzeniu klubu użytkowników można negocjować z hotelami dużo niższe ceny noclegów, które mogą spać nawet o 50%. Korzystanie ze strony i członkostwo w klubie jest bezpłatne.

 

Travelist - opinie użytkowników:

  1. Cos mi się wydaje, ze tego typu strona to cos nowego jeśli chodzi o zakupy grupowe, nie? Czy ktoś już korzystał z tego i może powiedzieć co o tym myśli? Nie powiem bo lubie podróże i dość częst wyjeżdazm to może faktycznie da się w ten sposób taniej podróżować? Mało opinii w necie póki co dlatego pytam.

    Odpowiedz
    • No wlasnie mnie tez się wydaje, ze to jest trochę strona na zasadzie zakupów grupowych. Ja w sumie już raz skorzystałem z tej oferty, zarejestrowałem się na stronie i fkatycznie poki co nic nie musialem placic. Oferta hotelowa według mnie była normalna, a zapłaciłem gdzieś o 1/3 mniej wiec warto w sumie.

      Odpowiedz
    • Polecam, korzystamy z pośrednictwa Travelist od jakiegoś czasu ( min. 3 lata) i dzięki temu możemy korzystać z hoteli o dużo wyższym standardzie mieszcząc się w zaplanowanym budżecie.

      Odpowiedz
    • Byliśmy kilka razy na wyjazdach z travelistem . Plusem jest to , że hotele są z opcją śniadań i obiadokolacji , w cenie jest również korzystanie np. z basenów . Minusem jest to , że wyjazd trzeba wykupić na min 2 noce i nie ma w większości ofert opcji na 1 noc , a jeśli już się pojawią to są sporo droższe . Mam również dziwne wrażenie , że pokoje rezerwowane przez travelist są odrobinę gorszej jakości , niż standardowy pokój , który kupilibyśmy w hotelu oczywiście za wyższą cenę . Ogólnie jestem zadowolona .

      Odpowiedz
  2. Mnie tylko dziwi to czemu tak trudno się do nich dodzwonić i czemu tak marnie się reklamują? Miałem trochę obawy, ale ostatecznie sobie wykupiłem jedne wakacje przez ten portal i nie żałowałem,. Było fajnie to zapomniałem o tym, ze firma dość dziwnie się zachowuje.

    Odpowiedz
    • Może miałeś pecha, ja właśnie mając kłopot z rezerwacją bez problemu dodzwoniłem się do nich i pomogli rozwiązać kłopot.

      Odpowiedz
  3. Generalnie te oferty to nie zawsze są takie ach i och. Trzeba trochę w tym posiedzieć i przeglądać, ale da się znaleźć coś ciekawego. Z żoną niedługo jedziemy to dam znać jak było.

    Odpowiedz
    • To nie jest czasem jakieś oszustwo ludzie? Piszą w necie w komentarzach, ze tam się trzeba zarejestowac i podawac swoje dane żeby w ogole korzystać z tej strony…Czy warto według was, nie wykorzystują potem tego?

      Odpowiedz
      • każdy portal grupowy wykorzystuje pewnie dane na zasadzie mailingu później. Dlatego nie płaci się za członkostwo.

        Odpowiedz
  4. No faktycznie trochę miałem obawy bo dla mnie tez było dziwne, ze już na wstępie chcą twoje dane i bez tego nie da się korzystać ze strony…ostatecznie jednak się zarejestrowałem i w sumie dostaje tylko maile reklamowe od travelist, także chyba jest ok.

    Odpowiedz
  5. Bo to działa na zasadzie tego klubu, ponoc dzięki temu ze maja grupe stalych klientów to mogą lepsze ceny negocjować z tymi firmami i hotelami. Nie wydaje mi się żeby wykorzystyuwali w jakiś sposób te dane.

    Odpowiedz
  6. Odnzaczasz sobie te zgody marketingowe, których nie chcesz i już, nie powinni tego wykorzystać, w moim przypadku jest ok jak na razie.

    Odpowiedz
  7. Włąśnie ja tez się zastanawiam czy to się opłaca bo niby ludzie w komentarzach w sumie się dobrze wypowiadają. Mają dużo efert wyjazdów? Co sądzicie o tym?

    Odpowiedz
  8. Byłem dopiero dwa razy w hotelach wykupionych przez travelist ,ale wszystkim polecam.
    Wszystko co zapewniają jest oferowane przez hotele i to na wysokim poziomie.

    Odpowiedz
  9. Ja niestety nie mam dobrego zdania. Pokój zarezerwowany w hotelu przez Travelist był najgorszym pokojem jaki był w hotelu, – koszmarne, ciasne, duszne, poddasze, obiadokolacja od 17.00 ( dla gości hotelowych od 13.00). Po awanturach udało się anulować rezerwację, choć najpierw były tłumaczenia , że jest to oferta bezzwrotna. Nie polecam, za taką cenę można wybierać inne oferty bardziej komfortowe.

    Odpowiedz
    • Krykot, daj znać jak to załatwiłeś….mam taki sam problem.

      Odpowiedz
  10. Niestety Travelist nie publikuje opinii klientów o danym hotelu zwłaszcza tych niepochlebnych. Opinie typu „Imponujący” zwykle to ściema

    Odpowiedz
    • Kilka dni temu napisałam parę negatywnych zdań o jednym czterogwiazdkowym hotelu z oferty Travelist. Sierpień 2017. Hałas dochodzący ze skrzyżowania dróg, zimowe kołdry, filar zasłaniający ekran telewizora, gorące poddasze oraz spleśniały chleb podany na
      śniadanie.To był szczyt! Ta opinia o hotelu nie została zamieszczona przez Travelist. Powinniśmy przekazywać sobie to i owo o obiekcie, bo ochy i achy mamy w ofertach i reklamach.

      Odpowiedz
  11. Zniżki hoteli które podają nie mają wspólnego z rzeczywistością gdyż są to takie same ceny jak na bookingu.

    Odpowiedz
  12. Witam,
    Jak mozna przeprowadzić rezygnację bo wiem że z Travelistem nie dojdzie sie do porozumienia, ale może spróbować porozmawiać z właścicielem obiektu wypoczynkowego. Czy ktoś coś wie na ten temat?

    Odpowiedz
  13. My wlasnie wrocilismy z urlopu rezerwowanego na travelist – jestem bardzo zadowolona. Cena duzo nizsza od standardowej oferty na stronie hotelu. A na booking.com w tym samym czasie cena ta sama ale dla opcji ze sniadaniem (my mielismy pakiet jeszcze z obiadokolacja),wiec roznica znaczna.

    Odpowiedz
  14. Niestety jak wcześniej ktoś zauważył negatywne opinie o hotelu nie publikują. Byłem w sierpniu 2016 z Travelist, hotel opinia 95% klientów poleca. Byłem delikatnie rzecz ujmując zawiedziony hotelem, napisałem opinię i do tej pory moja negatywna opinia się nie pojawiła. Niestety nie da się w takim razie ufać opiniom na travelist bo wybierają te lepsze.

    Odpowiedz
  15. Komu służy TRAVELIST??? Czy spełnia funkcję naganiacza??? Do tej pory sądziłem, że Travelist służy klientom chcącym znaleźć przyjemne, ciekawe, spełniające oczekiwania niedrogie miejsca. Tymczasem okazało się, że firma ta stoi po stronie obiektów sprzedających swoje usługi, zgarniając przy tym należną prowizję. Gość – klient nie liczy się w tych relacjach. Ale po kolei. Po przyjeździe do obiektu okazało się, że nie spełnia on naszych oczekiwań. Wszystko porozrzucane w oddzielnych obiektach. Nie było miejsca, gdzie mogła się spotkać grupa 6 osób. Do spa trzeba się było ubrać w zimowe kurtki i mieć z sobą parasol. Po ręcznik i szlafrok należało pójść do innego pawilonu. Pokoje bardzo ciasne i źle wyposażone, niespełniające wymogów hotelu jednogwiazdkowego. Spa było czynne od godz. 16 i o tej też godzinie rozpoczynała się obiadokolacja. Mało tego. Tuż po przyjeździe okazało się, że w obiekcie nie ma prądu (no cóż, awaria w całej miejscowości). Zgłosiłem Travelist, że obiekt nie spełnia moich oczekiwać i poprosiłem o zmianę obiektu (godziłem się na różne rozwiązania wraz ze zmianą miejscowości). Niestety, pracownicy firmy Travelist nie pomogli w rozwiązaniu problemu, a rezygnacja z zarezerwowanego obiektu wiązała się z obciążeniem karty płatniczej w pełnej wysokości wartości pobytu. Zatem pojawia się pytanie. KOMU służy Travelist ? Po której stronie stoi ? Dlaczego nie dba o uzyskanie satysfakcji dla gości? Można mieć uwagi do obiektu o wiele spraw, ale pretensje o zlekceważeniu klientów – gości można mieć tylko do firmy Travelist.
    No i oczywiście potwierdzam, że negatywnych opinii zwłaszcza o Travelist nie publikuje się

    Odpowiedz
  16. Ja rezerwowalam wczasy/pobyty/weekendy głównie w hotelach 4*i 5* i nigdy nie miałam problemów a tym bardziej nie czułam sie jak klient drugiej kategorii:)zawsze miło i profesjonalnie a ceny zdecydowanie niższe

    Odpowiedz
  17. Zarezerwowałam promocyjny pobyt już nie pierwszy raz w moim ulubionym hotelu poprzez portal Travelist, za ok 400 zl.

    Po kilku dniach zadzwonilam z prośbą o anulowanie rezerwacji i zwrot kosztów, ze względu na trudną sytuację losową, powołując się na rozwiązanie umowy zawartej drogą internetową. Prawo konsumenta pozwala na rozwiązanie takiej umowy w ciągu 2 tygodni od jej zawarcia. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości.

    Po paru dniach zadzwoniłam znowu, tym razem z prośbą o zmianę terminu, stwierdzilam, ze nie ma sensu tracic calej rezerwacji. Konsulant poinformował mnie, że opłata manipulacyjna, to 100 zł, zgodziłam się i miałam czekać na informacje o zmianie terminu.

    Nikt oczywiscie sie do mnie nie odezwal, zadzwonilam, 1-2 dni przed planowaną rezerwacją, konsulant z travelist mnie przeprosil i powiedział, ze trwają negocjacje z hotelem. Oddzwonili do mnie z informacją, że należy dopłacić dodatkowe 200 zł, ponieważ hotel nie ma już tanszych pokoi/terminow. Pomimo usilnych prosb, nie udalo mi sie wyegzekwować zmiany rezerwacji jedynie z opłatą manipulacyjną, portal wymagal 100 zl plus 200 dla hotelu, zadzwonilam jeszcze do obiektu i okazalo sie, ze travelist WCALE się z nimi nie kontaktował podczas mojej pierwszej prośby, zignorowali ją całkowicie i zadzwonili na dzien przed planowanym pobytem. Przez ich ignorancje oraz celowe wprowadzenie mnie w błąd, zostalam rowniez pozbawiona możliwosci odsprzedania wycieczki znajomym, ponieważ travelist obudzil sie na dzien przed wyjazdem. :/

    Sytuacja jest skandaliczna, nigdy juz nie zakupie tam zadnej wycieczki oraz odradzam to wszystkim znajomym. Napisalam do Travelist reklamacje, ale zero odzewu. W środe wysylam pismo do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Odpowiedz
  18. Witam. Właśnie jesteśmy z mężem po pobycie z travelistu w hotelu czterogwiazdkowym w okolicach Jury Częstochowsko- Krakowskiej – Zawiercie.
    Dodam że jest to nie pierwszy wyjazd tego typu ..
    Jesteśmy ludźmi zazwyczaj wyrozumiałymi, tolerancyjnymi,łagodnymi i naprawdę nie lubimy się czepiać ale ten pobyt nie może pozostać bez komentarza …
    Skoro hotel jest reklamowany jako centrum z zapleczem konferencyjno- biznesowym i mimo to nastawia się na gości tego typu jak my pojedyńczch to powinien zadbać również i uszanować takich gości….
    Poprosiłam o pokój cichy ….dostałam nad basenem łączącym się go salą restauracyjną która jak się okazała jest na potrzeby chwili zamykana na czas imprez prywatnych z muzyką do rana a ty spożywasz w tym czasie obiadokolację w sali typu konferencyjno-wykładowej. ( Hotel**** to oferuje prosząc o wyrozumiałość…)
    Hałas do 4 czy 5 nad ranem – chodzenie i trzaskanie drzwiami imprezowiczów a nad tobą na górze dzieci które biegają i krzyczą nie sprzyja gościom którzy chcą się wyspać przed kolejnymi wypadami w ciekawe miejsca Jury Krakowsko-Częstochowskiej …. ( Tak jest reklamowany hotel na traveliście)
    Chciałabym zaznaczyć że mi nie przeszkadzają dzieci biegające i krzyczące (bo ten czas rządzi się takimi prawami a poza tym nie ma kącika zabaw dla dzieci choć takie rodziny są gośćmi) i nie zazdroszczę balangującym do rana bo na to też człowiek zasługuje ale hotel ma jakiś harmonogram przyjazdów i należy wziąć pod uwagę całokształt sytuacji i wyjść naprzeciw potrzebom pozostałych gości…
    Reklamują również Spa hotelowe jako miejsce relaksu i odnowy biologicznej i nawet oferują vouchery zniżkowe – skorzystaliśmy, ale z całą sympatią dla szalenie miłych i profesjonalnych Pań które rzetelnie wykonują swoją pracę nie zdołają zatrzeć złego wrażenia które powoduje łoskot kręgli nad głową…- czas relaksu nie do zaakceptowania….
    Hotel pozostawia wiele do życzenia jak i personel – który jak to w życiu można wyodrębnić w kategoriach ” do ludzi…” i ” jak najdalej od ludzi…”
    Śniadania sobotnio-niedzielne zróżnicowane smaczne, natomiast poniedziałek skromne z pozostałościami z niedzieli – ale bo po cóż się trudzić dla 3 czy 4 pokojów zajętych?
    Obiadokolacje może niewyszukane ale smaczne – bez deseru by co niektórym nie weszło tu i ówdzie😀😀😀
    Hotel ten wg nas nie pretenduje do 4****bo to już wymaga pewnego poziomu który broni się ludźmi którzy tam pracują i jakością usług oferowanych w hotelu… (Przykład panów ratowników : jeden mrukowaty którego mina wypędza z basenu bo kto myślał o 20 godzinie przychodzić na basen….? I drugi pan który służył radą i objaśnieniami jakie atrakcje posiada tenże basen zachęcając do skorzystania…. )
    Tym razem travelist powinien zweryfikować ofertę bo nie pokrywa się to do końca z prawdą….
    Mam nadzieję że następnym razem trafimy lepiej…
    Okolice warte powrotu i zwiedzania- hotel niekoniecznie….
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  19. ja w tym roku się rozczarowałam na trawelist nie kupować wcześniej a dlaczego tydzień temu rezerwowałam pobyt KRYNICA ZDRÓJ CZARNY POTOK 14 lipcamamy jechać w trójke wnuczka ma 9 lat więc wyszło nas za tydzień 3900 zł za wnuczke mam opłate 900 zł dlatego taka suma a dzisiaj patrze na trawelist i oczom nie wierze pobyt taki jak ja mam 4-0sobowa rodzina może jechać za 3000zł te same warunki ten sam program a jak chcesz balkon to jeszcze musiałam zapłacić po 12 złoty za dzień to jest niefajnie jak ja się czuje bo przepłaciłam już na trawelist nie kupie wczasów bezpośrednio zadzwonie na hotel a zrezygnować nie moge z tego wyjazdu bo i tak pokryje koszta

    Odpowiedz

Dodaj komentarz