Tripsta.pl – czy to się opłaca?

Strona tripsta.pl
Strona tripsta.pl

Tripsta.pl – czy to się opłaca?
3 (60%) 2 votes
Tripsta to internetowe biuro podróży. Właścicielem platformy jest firma TravelPlanet24, która prowadzi działalność w krajach należących do Unii Europejskiej min. działała na rynku brytyjskim, niemieckim i greckim. Firma na rynku istnieje od ośmiu lat. Właścicielami są Philipp Brinkmann i Kristof Keim.

Firma na rynku polskim prowadzi działalność od ponad dwóch lat. Oprócz portalu wycieczkowego przedsiębiorstwo posiada jeszcze serwisy takie jak: travelplanet24.com, tripsta.co.uk, tripsta.eu, myferry.de, myferry.eu. Siedziba polskiego oddziału firmy znajduje się w Warszawie.

Tripsta.pl oferuje swoim klientom możliwość zarezerwowania biletów lotniczych, noclegu oraz wynajmu samochodów. Serwis ma w swojej ofercie zarówno bilety tanich linii lotniczych, jak i tradycyjnych na przewozy krajowe i międzynarodowe.

Osoby, które chcą zarezerwować bilet muszą najpierw wpisać swoje preferencje w wyszukiwarkę, czyli skąd i dokąd chcą jechać, datę lotu, ilość pasażerów. Po wybraniu lotu trzeba wpisać swoje dane i dokonać przelewu. Następie serwis wysyła maila potwierdzającego rezerwację i dane dotyczące lotu.

Można również rezerwować bilet telefonicznie. Istnieje możliwość rezerwowania lotu w ten sam dzień. W przypadku rezerwacji elektronicznej trzeba to zrobić pięć godzin przed wylotem a, w przypadku rezerwacji telefonicznej dwie godziny przed odlotem.

Oprócz biletów lotniczych można również zarezerwować nocleg w hotelu. W bazie są hotele zarówno z Ameryki Północnej i Północnej, Europy oraz Azji. Procedura rezerwacji hotelu wygląda podobnie jak w przypadku biletów lotniczych.

Tripsta.pl - opinie z forum:

    • Skorzystałam z oferty. Niby bilet dość tani, ale zanim zapłacisz, skasują dosłownie za wszystko. W dodatku nie można wnieść bagażu. Mała walizka kosztuje połowę ceny biletu. W moim przypadku kazano zapłacić 260 zł. I tu uwaga!!! Kupując bilet nie było opcji zakupu bagażu. W call-center powiedziano, że bagaż kupuje się u nich, po zakupieniu biletu. Bagaż kosztuje 130 zł. Kupiłam więc bilet i dzwonię żeby kupić bagaż. Dowiaduję się, że muszę zapłacić… 260 zł! Bo koleżanka się pomyliła. Za bilet z Wiednia do Hamburga miałam zapłacić niemal 900 zł. Udało mi się anulować rezerwację i u konkurencji kupiłam za 500. Oczywiście musiałam czekać na zwrot kasy…

      Odpowiedz
  1. 600 linii lotniczych, to robi faktycznie wrażenie, z tymi tanimi lotami to trzeba się trochę naszukać, ale chyba wszędzie tak jest, ważne ze jak na razie nie zostałem oszukany w żaden sposób.

    Odpowiedz
  2. Z laską ostatnio polecieliśmy do hiszpany na balety i super było, trochę miałem problem z przebukowaniem biletu bo nie wiedziałem jak, ale tak to ok

    Odpowiedz
  3. Wiecie może co to jest ten price radar na tej stronie?

    Odpowiedz
  4. taka wyszukiwarka tanich lotów, jak ktoś ma problem ze znalezieniem taniego biletu to wlasnie tam trzeba szukać, sporo teg jest.

    Odpowiedz
  5. prosta rezerwacja, ceny w miarę rozsądne, ale największy plus za dużą liczbę linii lotniczych.

    Odpowiedz
  6. Witam!
    zarezerwowałam w sobotę bilet, za który zapłaciłam kartą kredytową. Po czym otrzymałam w niedzielę maila że transakcja została anulowana z powodów technicznych, w związku z czym rezerwacja nie została dokonana i autoryzacja zapłaty za bilet również została anulowana. Niestety nie widzę aby kwota za bilet wróciła na moja kartę kredytową, a na maila który został wysłany do tripsta.pl odpowiada automat. Zatem chciałam się dowiedzieć kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze. Reservation code F50964105

    Odpowiedz
    • Ja też ma podobny problem moje pieniądz są zablokowane od 5 dni dostałaś zwrot i kiedy

      Odpowiedz
  7. Hej,
    mam podobny problem. Czy dostałaś już zwrot?

    Odpowiedz
  8. a ja jestem kompletnie niezadowolona z tej firmy. Zamówiłam lot z Venecji do warszawy przez Ljublianę i okazało się ,że typ samolotu , to bus z Marco Polo do Lubljany. a dopiero z Lubljany do Warszawy jest lot. Nie ma informacji na stronie o szczegółach przejazdu ale Pani
    Joanna Barska
    Passenger Service Center twierdzi ,że są .Oczywiście ,należy wcześniej dokonać rezerwacji, czyli wpłacić kasę. Po mojej reklamacji przysłano mi link do tej firmy autobusowej. Przeżyłam koszmar na lotnisku w Wenecji bo bus nie przyjechał na czas , a nikt nie powiadomił mnie z firmy ,że przyjedzie z godzinnym opóźnieniem. Pani Barska przeprasza mnie i każe pisać reklamację do Go Opti, czyli tej firmy przewozowej. Lekceważenie klienta na całej linii. UWAŻAJCIE co oni proponują. Ja nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia.

    Odpowiedz
  9. I have nothing to reccoment about company Tripsta. Last month I bought a ticket there and I made a mistake with the date. When I was trying to return the ticket (more than one month before the flight) – I’ve heard that it’s not refundable. I also asked directly in airlines company if I could rebook the ticket If I bought it directly. It was possible and not even charged, but becuase I bought ticket on Tripsta – I lost my money. After that I wrote an email to return the ticket. I was waiting 3 days for response and then I heard that it’s not possible. When I explain the situation I got 2 emails from the some man from Greece, who I am sure, couldn’t speak English – It was like trying to solve the problem talking with a robot. He was repeating the same formulas like he didn’t understand what I was saying. I called to Tripsta today to talk with someone else and maybe rebook ticket for next month, year – but it wasn’t possible neither. So now I am asking – what’s the point of existance that kind of companies? Tripsta is the worst service company which I ever had to deal with. Definitely NOT recommended.

    Odpowiedz
  10. Tragedia. Kupiłam bilet za około 6 tys. zł w sobotę, do poniedziałku czekałam na potwierdzenie rezerwacji. W poniedziałek rano wysłałam email z pytaniem co z moimi pieniędzmi . Telefon do nich można wykonać tylko wtedy kiedy otrzymamy potwierdzenie a takiego nie dostałam ,Dopiero we wtorek w południe otrzymałam informację,że transakcja została anulowana ( błąd systemu). W środę dzwoniłam do swojego banku i co ciekawe moje pieniądze zostały pobrane przez Tripsę o godzinie 18 w tym dniu. Wieczorem dostałam maila że za pięć dni zwrócą mi pieniądze. Czyli w najgorszym razie pieniądze otrzymam licząc od daty zakupu za 10 dni. Komedia , firma reklamuje się, że można kupić u nich bilet na pięć godzin przed odlotem . W takim wypadku trzeba się zabezpieczyć i mieć gotówkę na drugi bilet i czekać na łaskę firmy , kiedy odda pieniądze.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz