Wezyr Holidays (Coral Travel) – czy warto się wybrać z nimi na wczasy?

wezyr-coral-travel-miniaturka

Wezyr Holidays (Coral Travel) – czy warto się wybrać z nimi na wczasy?
3.7 (73.33%) 3 votes
Wezyr holidays (Coral Travel) – touroperator, który jest częścią międzynarodowego koncernu OTI Holding będącego w czołówce sektora turystyki na świecie.

Koncern ten sukcesywnie rozwija się od 1993 roku i obecnie łączy firmy z siedmiu krajów (touroperatorów, biura agencyjne, firmy ochroniarskie, sieć hoteli, a także linie lotnicze). Marka w Polsce w branży turystycznej działa od ponad 15 lat i powstał poprzez scalenie (w 2014 r.) dwóch marek Grupy OTI: Wezyr Holidays oraz Coral Travel, by wspólnie stworzyć bogatą i zróżnicowaną ofertę produktową (kierunki europejskie oraz egzotyczne i luksusowe).

Z propozycjami tego touroperatora można zapoznać się na oficjalnej stronie internetowej (www.wezyrholidays.pl), a także w licznych salonach firmowych, biurach podróży oraz agencjach w całej Polsce.

Wezyr - opinie uczestników:

  1. Kto wie gdzie w Opolu ich znajde???

    Odpowiedz
  2. Na stronie www znajdziesz wszystkie adresy – w Opolu pewnie poza salonem jest masa biur podróży, w których także wykupisz coś z ich oferty.

    Odpowiedz
  3. Hej! Jeszcze nie miała urlopu, ale chyba pora na trochę wolnego, a w związku z tym, że planów to nie mamy (chcę jechać z narzeczonym) , to wpadłam na to, by cos fajnego znaleźć last minute. Wezyr ma dużo naprawdę tanich wyjazdów do Turcji… No ale jednak mam obawy… Myślicie, ze to bezpieczne…?

    Odpowiedz
    • nie po terazniejszych wydarzeniach…..

      Odpowiedz
  4. Mim zdaniem niektórzy trochę przesadzają z tym strachem. Fakt, że trochę się działo, no ale bez przesady, a teraz zresztą kładzie się o wiele większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa.

    Odpowiedz
  5. Ja to jednak wzielabym cos np. z Bułgarii, widziałaś oferty? Też jest dużo ciekawych lastów.

    Odpowiedz
  6. Tyle, że w Bułgarii byłam 😛 Więc chciałabym pojechać, gdzieć, gdzie jeszcze nie byłam…

    Odpowiedz
  7. Grecja dla mnie rządzi w tym roku – ceny spadły nieźle, bo przez ten problem z uchodźcami nikt nie chce tam jechać 😛 A słońce praży jak zawsze 😛

    Odpowiedz
  8. Zauważcie, że w tym sezonie masa Polaków wybrała polskie morze – nie dość, że tłum większy niż zwykle, to jeszcze pogoda…

    Odpowiedz
  9. Ja nigdy nie korzystałam z usług touroperatorów – zawsze sami sobie organizowaliśmy wyjazdy i wychodziło taniej. No ale od kiedy nasza rodzina się nieco powiększyła, to nie mam ani czasu ani ochoty na myślenie o wszystkim i organizowanie – no i pora chyba cos wybrać z gotowej oferty i mieć spokój. Myslicie, że wczasy rodzinne tez jakieś fajne znajde?

    Odpowiedz
  10. Ja sobie już nie wyobrażam wakacji z rodziną na własną rękę 😛 Chyba bym już dostała na leb 😀 Tak to w hotelu jest zawsze jakaś animatorka czy animator, często zajęcia dla dzieciaków i w końcu z męzem mamy chwilę samotności tylko dla siebie 😀 Kocham wakacje ;P

    Odpowiedz
  11. Czy oni dbają o standard hoteli? Słyszałem różne zdania na temat zorganizowanych wyjazdów (do Grecji np.) – hotel niby ma być piękny a na miejscu syf.

    Odpowiedz
  12. Myślę, że takie sytuacje są normach w tych mini agencjach, które wabią klientów bardzo niskimi cenami – no i biora się też z tego, ze ludzie nie czytają umów i tylko „im się wydaje”, ze hotel niby miał być z basenem, no a w umowie jak byk, ze tylko z umywalką ;PPPP haha XD

    Odpowiedz
  13. Egzotyczne wyjazdy brzmią kusząco… Kuba czy Dominikana?

    Odpowiedz
  14. Ja nigdy nie byłam na Kubie, ale na Dominikanie jest bosko 🙂

    Odpowiedz
  15. Ja jestem zakochany w Tajlandii, po prostu raj na ziemi – już wiem, gdzie chcę się przenieść, jak będę na emeryturze 😛 Wszystkim polecam taki wyjazd – warto wykorzystać cały urlop w pracy – tam jest po prostu BAJKA.

    Odpowiedz
  16. Cześć! Nie długo lecimy z nimi do Egiptu, tylko trochę martwię się o swój żołądek… Macie jakieś rady? Czego nie jeść? Co robić, by uniknąć klątwy?

    Odpowiedz
  17. Z hotelowego jedzenia raczej nie powinnaś się jej nabawić, ale pamiętaj, żeby uważać z wodą z kranu – ja nawet do mycia zębów używam tej butelkowanej – co prawda nigdy nie miałem problemów tego rodzaju, no ale jednak nie chcę spędzić połowy wyjazdu w toalecie ; )….

    Odpowiedz
  18. Czy w hotelach za granicą jest ktoś kto mówi po polsku?

    Odpowiedz
  19. Zawsze w hotelu jest rezydent, który mówi. Także nie ma co się bać – dogadasz się wszędzie – zawsze dobre firmy o to dbają, w końcu nie każdy zna języki obce i zresztą zawsze łatwiej i przyjemniej jest pogadać w języku ojczystym. Przynajmniej nie ma stresujących sytuacji i jakiś nieporozumień wynikających z niezrozumienia…

    Odpowiedz
    • Niestety nie zawsze przekonaliśmy się na własnej skórze pojawił się na 1 spotkaniu aby wszystko wytłumaczyć i tyle był pod telefonem 80 km od nas

      Odpowiedz
  20. Hejoooo ja też na wakacje 😀 Jupii! Tylko ja nie wiem w co się spakować ☹ wie ktoś ile mogę zabrać no i czy waliza czy plecak???]

    Odpowiedz
  21. To już zależy gdzie się wybierasz – dopytaj w wezyrze, wszystko ci powiedzą, powinnaś tez wcześniej dostać całe info. Zazwyczaj są to normalne standardowe wymogi linii lotniczych czyli np. bagaż rejestrowany 23 kg a do tego mały bagaż podręczny, który zabierasz ze sobą na pokład samolotu.

    Odpowiedz
  22. Czy walizka czy plecach, to już zależy od tego z czym ci wygodniej. Ważne jest tylko to, by nie przekroczyć limitu wagowego bagażu.

    Odpowiedz
  23. Witam 2 tygodnie temu wróciłam z wczasów zorganizowanych przez to Biuro klapa kompletna wczasy zarezerwowane w luty wpłata całej kwoty przed terminem a na miejscu okazuje się że wczasy wykupione dla 3 osób a pokój dostaje dla 2 zdziwienie że interweniuje w dziecko 17 lat spędza noc na podłodze. Recepcjonista w końcu raczył sprawdzić w jakim pokoju nas umieścili dostawali łóżko i tylne.Poinformował biuro o zaistniałej sytuacji ale nikt się nie zainteresował. Składając zamówienie prosiłam o wystawienie faktury cisza
    .

    Odpowiedz
  24. Polecielismy we czwórkę do Egiptu.Na umowie powrót identyczny.Dzień przed wylotem z Egiptu okazuje się że syn ma inny lot i o innej godzinie.Zaczęliśmy interweniować.Zmarnowany cały dzień na wyjaśnienieniach i kontaktach ze wszystkimi którzy zdawało się będą kompetentni.Dopiero wpis na FB przyniósł rezultaty.Polecielismy spowrotem wszyscy razem tak jak było w umowie.Po zajęciu miejsca w samolocie airCairo okazało się że 15 miejsc jest pustych.I po co było te całe zamieszanie nikt naprawdę nie wie.

    Odpowiedz
  25. Chciałam serdecznie podziękować pracownikom biura Wezyr za pomoc i wsparcie jakie mi i mężowi okazano podczas pobytu w Egipcie . Rezydent Hajsam i pani Agnieszka Ploszaj robili wszystko, aby pomóc nam w trudnej sytuacji , czego nie mogę powiedzieć o naszej ambasadzie i jej konsulu. Jeszcze raz dziękujemy i polecamy usługi tego biura, z którym można czuć się bezpiecznie!

    Odpowiedz
  26. Właśnie wróciliśmy z Turcji z Coral Travel. Bodrum. Hotel Goldel Age – elegancki i okazały, czego nie można powiedzieć o pokojach oferowanych przez biuro. Byliśmy wieloosobową grupą i po dwóch dniach walki w recepcji, także z pomocą rezydentki – trzy pokoje zostały wymienione. W tym jeden walący stęchlizną z grzybem na ścianie – posiadamy zdjęcia dla niedowiarków. My mieliśmy nieco lepiej niż znajomi. Po za widokiem z balkonu na magazyn beczek po piwie, które to były przetaczane w nocy i rano, zarywającym się sufitem w łazience – wszystko inne ok. Są zdjęcia i jak byłem na all inclusive po raz piąty a w Turcji po raz drugi – za takie pieniądze (7 200pln)za trzy osoby/tydzień – takiej ŻENADY nie widziałem. Rezydentka w dzień wyjazdu pozostawiła nas (jak i innych rodaków korzystających z Coral Travel) bez JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI o opóźnieniach. Po prostu przez kilka godzin nikt po nas nie przyjechał a o opóźńieniu dowiedzieliśmy się dopiero z infolini. Wtedy to w recepcji została przekreślona godzina odjazdu z 10.45 na 15.00 . Potem na 17.00, o czym to dowiedzieliśmy się od rezydentki innej grupy, której udało się czegoś dowiedzieć i poinformować nas o tym. Dziękujemy tej pani, bo niestety nasza rezydentka nie znalazła czasu dla nas. W rezultacie na lotnisku znaleźliśmy się po 18-tej a lot zamiast planowanej 14.25 odbyliśmy o 1.00 w nocy. Przesunięcie lotów to oczywiście zazwyczaj siła wyższa ale brak kontaktu z rezydentką i brak informacji w dniu wyjazdu wraz z jakością oferowanych nam pokoi nie pozwala widzieć biura podróży Coral Travel w pozytywnym świetle. CORAZ DROŻEJ I CORAZ GORZEJ – tak widzę politykę tego biura. Pozostaje mi się tylko cieszyć, że udało się nam wszystkim po ponad dziewięciu godzinach opóźnienia dotrzeć do domu.

    Odpowiedz
  27. Witam.
    Byłem z narzeczona w Grecji Hotel Hellinis w Lipcu 2018
    Po przełożeniu lotu na wcześniejszy dotarliśmy na miejsce o godzinie 4 nad ranem.
    Znaleźć Rezydenta na lotnisku graniczy z cudem, żadnych tabliczek koszulek ( jak inne biura podróży ) czego kolwiek związanego z naszym pobytem.
    Dopiero Pani z biura Tui powiedziała gdzie możemy znaleźć naszego rezydenta a tak chyba być nie powinno ze chowa sie w jakiejś budce w srodku lotniska bez jakiego kolwiek oznaczenia.
    Po przekazaniu nam koperty z numerem autokaru kazała udać sie na parking i sobie poszukać odpowiedniego.
    Po dotarciu do Hotelu czekaliśmy około 10 godzin na pokoj w holu hotelu ( nie udostępniono nam pomieszczenia na bagaże ).
    Wiem ze doba hotelowa rozpoczyna sie zgodnie z umowa od godziny 14 ale po pierwsze nie potrzebnie zmieniono nam godzine lotu z 3 na 1.
    Po drugie nie było gdzie zostawić bagaży czy sie odświeżyć by iść na basen czy choćby przebrać.
    Po trzecie czekanie w holu hotelowym przez 10 godzin to jakaś kpina. Rozumiem dwie trzy godziny nawet pięć ale nie 10 i spanie na kanapach…
    Wracając jednak do rezydenta który pojawił sie dzień pożniej w celu „spotkania” Pani sprzedała tylko wycieczki i mimo naszych skarg nic z nimi nie zrobiła. Powiedziała żeby dzwonić bezpośrednio do biura i ze to nie od niej zależy.
    Na wykupionych przez nas wycieczkach rezydenta oczywiście z nami nie było zostawaliśmy odwiezieni do portu i pozostawiani sami sobie…
    Wycieczki nie były warte swojej ceny 0 organizacji tłok na statkach i 0 przyjemności.
    Podczas powrotu rezydentka czekała przed lotniskiem powiedziała nam ” dzień dobry zaraz do was przyjdę idźcie w lewo” I Tyle Panią widzieliśmy 0 jakiej kolwiek pomocy ( wiele ludzi nie znało angielskiego wcale) Tym czasem Panie z ITaki czy z TUi potrafily sie zaopiekować swoimi podopiecznymi a nawet tłumaczyć przy odprawach i być z nimi aż do przejścia przed bramki.
    Ogólnie jestem zawiedziony opieką i organizacją..
    Więcej nie skorzystam z tego biura podróży.

    Odpowiedz
  28. Witam.
    Tegoroczne wakacje spędziliśmy w Tunezji. Hotel ładny,czysty dla niewymagających. Obsługa bardzo miła i uczynna czego nie można powiedzieć o rezydencie niejaki pan Azis który miał się pojawić następnego dnia o umówionej godzinie (taką otrzymaliśmy informację).
    Niestety do końca zakwaterowania a było to 14-e dni nie zdołałam poznać w/w rezydenta ani żaden uczestnik turnusu. Wycieczki zmuszeni byliśmy ryzykując wykupić od Tunezyjczyka chodzącego i zbierającego pieniążki oraz zapisy. Całe szczęście że wykupiona wycieczka była udana i przedpłata nie przepadła. O wyjeździe a konkretnie o autobusie który miał nas zabrać z hotelu też dowiedzieliśmy się dopiero po telefonie pod nr awaryjny który nam podano przy zakwaterowaniu.
    Co do pobytu nie mam zastrzeżeń ale co do opieki „rezydenta” – jeśli w ogóle jakiś był to bardzo duże. Niestety biuro nie stanęło na wysokości zadania i mimo że jestem stałą klientką tego biura zastanawiam się nad rezygnacją z ich usług.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz